Витривалість і міцність - це якості Arocs.
Витривалість і надійність матеріалів рами, ходової частини і підвіски є ключовими характеристиками Arocs. Умови експлуатації на будмайданчиках і дорогах пред'являють різні вимоги до рами. Тому ми розробили для автомобілів Arocs два варіанти. Вузька рама шириною 744 мм вражає високою еластичністю на кручення і міцністю навіть в екстремальних умовах бездоріжжя. Рама шириною 834 мм демонструє переваги на дорогах загального користування та легкому бездоріжжі.
Огляд переваг.
- Зносостійка і надійна сталева підвіска для високих навантажень в складних умовах експлуатації на будмайданчиках;
- Пневмопідвіска з 4 балонами для ідеальної динаміки і комфорту руху при експлуатації на дорогах загального користування;
- Два спеціалізованих варіанти рами шириною 744 мм і 834 мм з трьома варіантами товщини лонжеронів - 7 мм, 8 мм і 9 мм, для будмайданчиків/бездоріжжя і доріг загального користування;
- Автомобілі 8x6 і 8x8 з розподілом навантаження по осях для зниження зносу і кращої керованості на бездоріжжі;
- Електронна гальмівна система з функцією гальма-сповільнювача, барабанні та / або дискові гальма, противідкатні пристрої;
- Різні варіанти повного приводу, а також гідравлічний допоміжний привід для короткострокової максимальної тяги при високому корисному навантаженню;
- Великий дорожній просвіт.
Варіанти підвіски.
Arocs пропонує рішення для будь-якої області застосування.
Коли потрібна максимальна вантажопідйомність, правильним вибором стане міцна і довговічна сталева підвіска.
Дорожній просвіт.
Для різних умов експлуатації потрібен різний рівень дорожнього просвіту. Тягачі, бортові платформи, бетонозмішувачі і самоскиди Arocs відповідають практично будь-яким вимогам і запитам клієнта.
Все Arocs йдуть з більш високим нижнім краєм рами і, таким чином, з великим дорожнім просвітом. Завдяки великому дорожньому просвіту повнопривідні самоскиди можуть використовуватися також на важкому бездоріжжі, а тягачі - для обслуговування будмайданчиків. Для оптимальних кутів з'їзду/заїзду Arocs має більш короткий звис рами.
Механізм розподілу навантаження по осях.
Розподіл навантаження між передніми мостами в автомобілях з колісною формулою 8x6 і 8x8 запобігає пошкодженням в результаті перевантаження.