Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.
Режими руху.
Режими руху підтримують вас від економії енергії до спортивного стилю водіння. Особливістю є режим MAX RANGE. У цій інтелектуальній програмі руху забезпечується максимальний запас ходу.
У режимі ECO також пріоритет віддається підвищенню ефективності та зниженню витрати. З режимом COMFORT йдеться про стандартне налаштування. Він включає в себе характеристику педалі акселератора, розраховану на комфортний рух. Залежно від стилю руху вона також автоматично стає динамічнішою. У режимі SPORT навпаки програма водіння вимагає найкращої реакції для найвищої продуктивності руху.
Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto. Це ваш особистий аналітик і мотиватор. Асистент ECO у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.
Активна педаль акселератора.
Інноваційна система допомагає вам з заощадженням енергії. Для цього активна педаль акселератора спілкується з вами. При цьому точка опору виконує дві важливі задачі. На точці опору система обмежує крутний момент. Додатково може показуватися максимальна швидкість, з якою потрібно їхати для досягнення пункту призначення.
Асистент ECO.
Зменшення споживання енергії, збільшення запасу ходу – асистент ECO допомагає вам планувати свою подорож. Він постійно аналізує, чи рухається автомобіль попереду повільніше, чи дотримуються обмеження швидкості або дорога йде під ухил. Асистент ECO дає вам відповідну візуальну індикацію.
Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto і створює можливі імітації руху накатом в фоновому режимі. Система у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.
У програмах руху Max Range, Eco або Comfort з'являється візуальна вказівка «Прибери ногу з педалі акселератора» на комбінації приладів або (за наявності) – на проекційному дисплеї. Одночасно асистент ECO за допомогою графіки показує причину рекомендації, наприклад «Попереду перехрестя» або «Попереду схил».
Активний контроль запасу ходу.
Активний контроль запасу ходу постійно контролює, чи буде досягнуто заданий пункт призначення з поточним рівнем заряду батареї. Якщо він занизький і система не знаходить альтернативного маршруту, активна педаль акселератора у програмі руху MAX RANGE створює точку опору. Якщо ви їдете із цією зниженою швидкістю, то досягнете пункту призначення з бажаним рівням заряду.
Активний контроль запасу ходу реагує на змінені умови та гнучко узгоджує швидкість. Рішення залишається за вами. Якщо ви ігноруєте вказівки й продовжите натискати на педаль акселератора, система враховує це. Якщо енергії до проміжного або цільового пункту призначення недостатньо, то система планує нову зупинку для заряджання і вирішення проблеми.
У програмах руху Comfort та Sport система активного контролю запасу ходу пропонує вам перейти в режим MAX RANGE. Якщо ви встановили режим Eco, то картатий прапорець на спідометрі сигналізує про максимальну швидкість руху.
Рекуперація.
Електричний привід пропонує можливість змінити напрямок конвертування енергії за допомогою рекуперації. Електродвигун перетворює електричну енергію в поступальний рух транспортного засобу при прискоренні. Коли акселератор відпускається і транспортний засіб сповільнюється, електродвигун виробляє електроенергію в режимі генератора, повертає в електричну мережу. Після рекуперації вона повертається у високовольтну акумуляторну батарею й може знову використовуватися для приводу. Mercedes-Benz EQC має п'ять різних режимів рекуперації. За допомогою перемикачів на кермі можна вибрати режим від «D+» (котіння) до «D- -» (сильна рекуперація) й визначити, скільки "гальмівної" енергії буде відновлено. На ступені рекуперації D Auto активується асистент ECO, що регулює інтенсивність рекуперації відповідно до ситуації на дорозі.